برای اطلاع از چگونگی قیمت میلگرد با ما همراه باشید

در
دسته بندی ها: مقاله

با پیشرفت تکنولوژی انواع آهن آلات به طور گسترده‌ای در کشورمان تولید می‌شود. یکی ازآن‌ها که در صنایع گوناگونی کاربرد دارد؛ میلگرد می‌باشد. این محصول در تعداد زیادی از کارخانه‌ها با کیفیت بسیار خوب ساخته می‌شود و انواع مختلفی دارد. هر نمونه از آن دارای وزن و اندازه متفاوتی می‌باشد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. نام دیگر این محصول آرماتور می‌باشد که معمولا در ساختن ساختمان برای محکم کردن بتن از آن‌ها استفاده می‌شود. این محصول دارای تنوع در اندازه می‌باشد؛ به‌طوری‌که تولید ‌کنندگان برای ساخت آن‌ها دارای استانداردهای متفاوتی هستند. با توجه به تنوع این محصول قیمت میلگرد نیز متفاوت می‌باشد. در کشورمان به‌طور گسترده و در انواع گوناگونی از جمله؛ میلگرد نرم که معمولا در جوشکاری و آهنگری از آن استفاده می‌شود. نوع دیگر آن نیمه سخت که از آن در ساختن ساختمان و برای خاموت زنی استفاده می‌شود. نوع سوم آن سخت که در ساختمان و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع میلگرد آجدار
انواع میلگرد و نوسان قیمت‌ها

قیمت روز انواع میلگرد
این محصول بر اساس استانداردهای خاصی تولید می‌شود. به‌طوری‌که نام اختصاری آن‌ها بر روی میلگرد حک شده است. نام این محصول ثابت است اما اندازه و درجه آن‌ها به‌هیچ عنوان شبیه یکدیگر نیست و کاملا با یکدیگر متفاوت می‌باشد. با توجه به نوع و کیفیت میلگرد این محصول در بازار به قیمتهای مختلفی به فروش می‌رسد. به طوری که سایز این محصول در قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت میلگرد با سایز چهارده که دارای استاندارد A3 می‌باشد؛ حدود سیزده هزار و پانصد تومان می‌باشد. شما می‌توانید این محصول با کیفیت بالا را از ما بخواهید. خاصیت این محصول به بیشترین توانی است که‌به آن وارد می‌شود اما هیچ تغییری در شکل ظاهری آن ایجاد نمی‌شود. اما اگر نیروی بیشتر از آن‌چه که استاندارد آن می‌باشد به‌آن وارد شود؛ تغییر شکل داده و به حالت اول خود باز نمی‌گردد. کارایی این محصول در استفاده از شالوده‌ها بسیار مهم است که‌به صورت شبکه‌ای صورت می‌گیرد. با توجه‌ به کاربرد فراوان این محصول در صنایع مختلف؛ تولید روزانه آن به سرعت رو به جلو می‌رود. کارخانه‌های مختلفی در نقاط مختلف کشورمان این محصول را با کیفیت تولید و به بازار ارائه می‌کنند. بر اساس نوسان قیمت در بازار؛ خریداران هنگام خرید می‌توانند از قیمت روز انواع میلگرد به طور حضوری اطلاع یابند. در صورتی که خرید حضوری و اطلاع از قیمت برایتان مقدور نمی‌باشد؛ به راحتی می‌توانید خرید اینترنتی انجام دهید.

 

میلگرد
میلگرد

آن‌چه در مورد میلگرد و قیمت آن باید بدانید
این محصول به تعداد زیادی در کارخانه‌های کشور تولید می‌شوند. معمولا به صورت ساده و آج‌دار در صنایع مختلف به‌کار می‌روند. برخی از کارخانه‌ها بر اساس تولید روزانه؛ قیمت محصولات خود را به صورت اینترنتی درج می‌کنند. اما با توجه به نوسان قیمت در بازار آهن آلات؛ لازم است خریداران قبل از خرید؛ به صورت آنلاین قیمت میلگرد را بگیرند. بیشتر مواقع این تغییر و نوسان قیمت در بازار؛ محاسبات پروژه‌های ساختمانی را تحت تاثیر خود قرار داده و باعث بروز مشکلاتی برای مهندسان و صاحب مکان‌های در حال ساخت می‌شود. هنگام درج قیمت‌ها در سایت تمام مشخصات این محصول مانند وزن؛ مدل؛ اندازه و …. به تفکیک هم نوشته می‌شود. به طور نمونه میلگرد 18 با استاندارد A3 حدود پانزده هزار تومان می‌باشد. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید؛ می‌توانید به‌صورت حضوری مراجعه کنید. اگر بر اساس شرایط موجود خرید حضوری برایتان امکان‌پذیر نیست؛ به راحتی می‌توانید خرید اینترنتی با قیمت بسیار مناسب را از ما بخواهید تا در کوتاه‌ترین زمان؛ سفارش شما به دستتان برسد.

قیمت آهن آلات ساختمانی+جدول/ ۲ مرداد
استفاده از میلگرد در صنایع